星期二, 11月 05, 2013

乍雨還晴添彩虹



花卉劃過溫柔,桃紅欲滴在手。

21 則留言:

  1. 呵呵呵!我鐘情降〝金〞露呀!

    回覆刪除
  2. 乍雨復乍晴,
    陰暗轉開明,
    悲歡與離合,
    榮辱總相連.
    午安,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上好,,MA GRANG..
      是,什麼都是相對的,,,

      刪除
  3. 難忘紅顏嬌美 , 往日溫柔猶新 。
    晚上好 , 蜓子 !

    回覆刪除
  4. 桃紅花兒凸肚臍!呵呵!閃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....肥仔的幻想力真豐富 :)

      刪除
    2. 哈哈!但蜓子一定話我破壞氣氛,佢要嚟炳我啦,我要著草啦!

      刪除
    3. 唔緊要啦,,,,,,,,,,,,,你地講咩都岩架啦,,,,,,,,,

      刪除
    4. 又著草.............
      又要潛落雙魚河底............
      呵呵呵..............
      破壞氣氛?????
      咁先好玩嘛...........
      唔破壞佢的雅慶佢會唔開心添呢...........
      亞女可 ~ ~ ~

      刪除
  5. 艷陽圖消花映雪~

    山間嶺峯矇霜霧~

    天忘種情隨朝露~

    路人不及我糊塗~


    回覆刪除
    回覆
    1. 唔彩你,,,,,,,,因為你傻,

      刪除
    2. 佢傻啫..........
      都唔駛唔睬佢架嘛.............
      係咁 2 樁佢 2 嘢咪算囉囉囉..............
      嗱嗱嗱..............
      馬小姐..............
      枝仔幫到你盡架啦吓.....................

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 午安,Ting Tze!
    喜歡你配的圖,
    既浪漫又纏綿.

    回覆刪除
  8. 午安好,Ting Tze!
    今日有無陪媽媽跑步呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,,,一般星期一到星期四,五........星期六,日就放鬆一下,,,,,,,,,,,

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】