星期二, 11月 19, 2013

親愛的,你聽見了嗎?



我會將你藏在我記憶的深處,


待到來生,依然等你~~


54 則留言:

  1. 我霸咗第一添!會唔會畀第二唔高興???

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會呢!有火姐姐帶領都不知幾幸運呀!

      刪除
    2. 哈哈。。火姐姐啵。。邊個敢唔高興。。。。。
      JaneJaneyb 講得岩

      刪除
  2. 我又說:親愛的,你看到了嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 我又說小J你看到我嗎?
      小蜓蜓你看到我嗎?
      大家看到我嗎?哈哈

      刪除
    3. 哈哈。。看到了,看到了倆位,,
      小魚魚,你到留言怪怪的,,,,,,,

      刪除
    4. 我都看到小魚魚呀 , 哈哈 !

      刪除
    5. 係呀~~~我都覺~~~
      都不明點解會咁⋯⋯???唉

      刪除
  3. 妳的親愛的 , 相信已看到了 , 請放心 , 只要妳願意 , 妳們之間曾經的夢 , 一定會續寫下去的 。

    回覆刪除
  4. 不能揮走你的影,唯靜靜思念!
    不能擁有你的愛,唯默默祝福!
    不能不愛,那只好更愛,愛得只求你幸福!愛得只求來生再愛你!

    回覆刪除
  5. 午安,Ting Tze!
    難怪有緣定三生之說,
    今生未了的緣,待來生續!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,,是這麼說的,人有三生緣,

      刪除
  6. 等待未了情?還是把握現在好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說是這麼說,有時是想把握也不行。

      刪除
  7. 銅門深鎖..................
    好好的鎖好它..................
    埋蔵內心深處..................
    得閒無事攞出嚟回憶吓................
    會心微笑一吓...........
    都唔錯架架架................
    起碼................
    只會有他的好................

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸真係無得頂,,岩,只會有他的好,

      刪除
    2. ..................每次看 Gucci 的回應,我總是笑到想 C..........hahahahahahahaha............

      刪除
    3. 亞女............
      你呢 2 朋友真奇怪..................
      點解會覺得我講得好呢??????
      點解會成日笑我架呢??????
      你喺邊度識倒呢啲朋友架??????
      介紹嚟識吖喂................
      真係好鬼死鍾意佢哋架啫啫啫................

      刪除
    4. Chi Pang, 謝謝你鍾意我, 哈哈

      刪除
  8. 佢一定看見,聽見仲會感受到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無奈的是...............
      看到...聽到...感受到...又如何呢????????????

      刪除
  9. 看了。但我想說,放眼將來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那當然,往好的方面想。
      快樂~不是你得到多少,是自己要求不多。

      刪除
  10. ........................................唉!...................看了真的不懂說什麼,就是想....C......hehe......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...不要C,,,,還有呢...............

      刪除
    2. 不要 C ..........
      還有 D..........
      也有 E...........
      hehehehehehe................

      刪除
    3. 喂,咪咁要求低啦,E都係緊緊合格咋....我要A+

      刪除
    4. 咁呀..............
      唔算唔算............
      再答過................
      不要 C ............
      還有 B ............
      也有 A ............
      最好就係 A+ 添啦啦啦.................
      哈哈哈..............
      咁樣答會唔會好啲呢 PEACE ?????????????

      刪除
  11. 亞女!妳的心意他一定會感受到的!
    所以妳也要帶着這份心意,珍惜自己,
    同時也勇敢地向前走自己未來的路!

    回覆刪除
  12. 喂喂,,,,幫幫忙.....去我那兒最新一篇...否看到第一及二幅相? 我從iPad是看不見, 但在電腦是看見.......奇怪...

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一.二張看不到...............

      刪除
    2. 唔奇怪唔奇怪..............
      雅虎係咁上下架啦................

      刪除
    3. 昨晚, 連續數篇也沒有了相片, 大頭相也沒有了????!!!! 吾通 Google blog吾鍾意我, 叫我執埋個blog !!!!!!!!!!

      刪除
    4. 我試過,,要重新上載過。。

      刪除
  13. 今生無緣就好無奈啫,來生唔使等啦啩....

    回覆刪除
  14. 午安,Ting Tze!
    難怪有些人一見如故...仿佛在那兒見過!...
    是前生未了的緣喔!

    回覆刪除
  15. 蜓子大師好!別來無恙?

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】