星期六, 11月 16, 2013

「新平台」


35 則留言:

  1. 無錯....吾喜歡就吾好入來....但是, 人是有八封的心, 又想知你與誰交往.....更其是, 你交往的人是否他/她心中的愛人.....哈哈......一於死跟到底.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.....講得岩,,,,,,,,,,如果係的話,,嗯..............又一埸風雨

      刪除
  2. 支持 blog 主 , blog 主千祈吾好吾寫 blog , 我地會幫手守護妳這片綠洲的 。

    回覆刪除
  3. 週末好,Ting Tze!
    繼續寫心事...

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的..別理他們.................週日好,,

      刪除
  4. 本來係亞二架..............
    而家變咗亞四..............
    是旦啦...........
    一樣啫...........
    還掂我都唔鍾意入嚟架啦.................
    只不過路過一下八一下咁之嘛.....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁咪即係我所講,哈哈哈哈。。。我係咪好叻呢?

      刪除
    2. 係呀係呀................
      最叻就係蔚藍你架啦啦啦..................

      刪除
    3. 你地叻哂啦,,,,,,,,,,,,,,,叻到無朋友,,哈哈..

      刪除
    4. 蜓子,你又咁叻,知道我無朋友!?哈哈,我高呼空虛寂寞。。。都係我最舊那blog好,那時那兒十分熱鬧。。。那時沒有枝仔也十分熱鬧,哈哈

      刪除
    5. 嗚嗚嗚................
      咁快就想賣甩枝仔鳥鳥鳥.........................

      刪除
    6. 噢..我意指現在除了你枝仔及你個女和佢既阿媽, 我已沒有多少個朋友 ! 我怎會賣甩你呢...伙吾好吾睬我就真....鳴鳴...

      刪除
    7. cheeeeeee.......成日比Gucci 笑 C.....hahaha.....

      刪除
    8. 我枝仔.............
      我個女.............
      佢的亞媽.........
      哈哈哈.............
      好複雜的三角關係................
      翔流呀翔流.................
      做乜又笑我呢??????
      佢哋想賣甩我喎..........
      我咁凄涼你仲笑我??????
      真係無陰公啊啊啊................

      刪除
  5. 蜓子!做回自己就可以了,喜歡看妳blog的人,都是因為妳所寫的都是真正的蜓子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉係囉.................
      我最鍾意就係 小蚊子 你呢 !!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    2. 嗱,,好彩我唔係蚊子,,,,,,,,,,,,,,,,,
      爸爸媽媽早晨.................

      刪除
    3. 你唔係蚊子...............
      你係大蚊...........哈哈..................

      刪除
  6. 我好憎啲人係人地個blog度聊事生非.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,島先生..大把呢D人啦.....................

      刪除
  7. 管他流言千萬點
    我行我素自安然

    回覆刪除
  8. 因為陽光鋪綱誌,
    懶為風雨費心事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 懶理風雨費心事,
      問心無愧寫日誌。

      刪除
    2. 問心無愧寫日誌..........
      枝仔學多幾隻字..........

      刪除
  9. 早晨,Ting Tze!
    尋得樂趣,...

    回覆刪除
  10. 蜓子說的甚是,與我的見解一模一樣.....知音呢!...

    回覆刪除
    回覆
    1. 知音知音..................
      枝仔又要做知音...................

      刪除
  11. 繼續詩情畫意,做自己喜歡的事.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】