星期五, 11月 22, 2013

傾國天香誰敢繹?


舞姿妙蔓輕盈,紅樓禁宛卿卿。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. I could not write Chinese as I changed a new computer two days ago, and I have not set up the Chinese writing software........hehe...so, no sharing....

      刪除
    2. 嘻嘻,又換??沒問題啦,,,,
      快D叫你秘書跟進,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  2. 我代翔兄講.....哈哈哈....c咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀.....他一定是寫,,,,,又一篇, 睇了c 了.......哈哈....

      刪除
    2. 我都冇話看了感覺想.........但各位都屈我想......我其實唔係咁易就話想........架!

      刪除
    3. 哈哈。。呵番,呵番,,,,,,,

      刪除
  3. 午安,Ting Tze好!
    除了蜓子,誰敢繹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 早上好,,MA GRAND
      不是呀,,,,,,,,,蜓才不敢呢,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  4. Ma Grand , 同意呀 , 傾國傾城大美人 , 誰敢繹 ?

    回覆刪除
  5. 靚女真係唔係咁多人敢追架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,,,,,,,唔係表面睇甘風光,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 島兄!除此之外,我也察覺得到,有內在質素的靚女,其實也不多呢....。hahaha.......

      刪除
    3. 島兄,我想借這裡向您打招呼,您 wordpress 那邊我很難留言,我又冇記性,已忘了在wordpress的 account 及密碼,真激 c人.....。

      刪除
    4. 翔流,你在我那拿島先生的網址就可以直到了,

      刪除
    5. 我是能去到看到,但卻留不到言,激鬼 C......。

      刪除
    6. 翔流兄,我也在此跟你打招呼.Blog spot冇電郵通知,所以有時我都唔知有人覆我.兄你用Google +,我怕留言會我所有社交圈既人都睇到所以冇留,很抱歉.

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】