星期一, 11月 04, 2013

蜓愛大自然


43 則留言:

  1. 一年四季,我獨愛秋天呀!
    哈哈!傻!蜓子既朋友係咪都習慣咗
    妳既“特發性潛水“!呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈............
      你真係聰明...............
      知道佢這潛水功能................
      唔怕話埋比你知..................
      佢仲有一種 " 特發性現形 ".................
      你個電話會無端端響............
      原來係蜓子小姐喎................
      咁你梗係會聽電話啦係咪??????
      喂喂喂...............
      喂喂喂...............
      而呢個時候..............
      你只會聽倒腳步聲............
      聽到佢的高踭鞋 ~ 咯...咯...咯......
      唉................
      我應該收線嗎??????
      應該攞住個電話十幾分鐘嗎??????

      刪除
    2. 嗱嗱,,首先,,我今次係講既係媽媽失蹤呀。
      爸爸,你使唔使扮下卧底玩貼身保護呢?哈哈。仲有,嘩,高踭鞋咯咯聲唔性感架,你估,,,,,,

      刪除
    3. 咳咳....點解我睇唔出係講緊我失蹤!
      枝仔,我想問下同類事件既受害人多唔多?
      如果我係妳or蜓小姐既女性朋友,喂到兩下半就收線啦!
      如果係男性朋友!咁冇辦法!要有風度!都要等架啦!頂多接電話之前準備好一套3小時既電影同炮谷囉!

      刪除
    4. 係囉係囉..............
      都唔知邊粒字係寫佢講媽媽失踪.................
      有幾多受害人??????
      唉.............
      連我有份..............
      所以我相信佢啦....佢啦....佢啦....同埋佢啦.............
      應該都無可幸免鳥鳥鳥....................
      你唔明架啦肥仔..............
      呢啲環境............
      你係唔會捨得收線架............
      點解???????
      事關呢個年頭唔會有幾人會咁咩咩架...............
      呢啲咁咩咩的事會發生的機會率真係唔高架................
      真係可以話係可遇不可求囉..............
      所以呢...................
      真係想聽吓係咩聲.....................
      更加想知道發生咩事.................
      咁...........你明白嗎?????????????????

      刪除
    5. 爸爸,你好長,,,,,,,,,,,,,,,氣呀,,,,,,,,,,,,,,有成三寸,不過我鍾意

      刪除
    6. 亞女妳真係用尺量枝仔既留言?
      枝仔一陣一定會黎再破紀錄架啦....
      枝仔,我明既,我仲知妳會準備好零食呀,可樂呀,炮谷呀,花生呀,咁邊食邊聽,直頭好過去戲院!

      刪除
    7. 破紀錄?????
      易過借火啦............
      咁你想要幾多寸咁呢又?????
      不如整個十分十二寸比你好唔好吖??????
      肥仔呀肥仔...........
      亞女駛鬼用尺嚟度咩?????
      佢只要用她的一雙慧眼一望............
      就知有幾長.............氣啦...............
      真係吖 !!!!!!!!!!!!!!!!
      零食?????
      有薯片啦............
      蝦條啦...........
      蝦餃啦...........
      燒賣啦...........
      魚旦啦...........
      可樂有 8 罐.............你的..............
      雪糕有 8 盒.............蔚藍的..........
      咖啡有 8 罐.............亞靜的..........
      啤酒有 2 打.............枝仔的.........
      爆谷呀.............
      花生呀.............
      熱狗呀.............
      薯圈呀............
      大把貨............
      大家可以隨便食.................
      知道嗎??????
      買咁多嘢邊個埋單???????
      搵肥仔吖唔該..............
      咳咳............
      寫住咁多先啦............
      攰啦...........對手.............
      早抖啦咁多位.............
      枝仔要瞓啦................
      再見鳥鳥鳥................

      刪除
    8. 哎吔............
      唔記得買嘢比亞女飲添............
      對唔住.............
      嚟嚟嚟.............
      整多杯熱杏霜比我個寶貝女吖唔該............
      肥仔找數呀唔該...............

      刪除
    9. 我要朱古力雪糕.....不要買錯:)

      刪除
  2. 蜓子的確是天真可愛 , 但那位電話上的朋友就慘了 , 聽足妳輕快而短促的腳步聲和呼吸聲十幾分鐘 ,
    不知發生什麼事 , 又擔心 , 但不敢收線 , 學蜓子的口頭蟬 : [ 妳傻 ] !
    哈哈 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,係囉,,,,,,

      刪除
    2. 終於有機會向妳講番妳句口頭蟬了 , 哈哈 !

      刪除
  3. ...哈哈..蜓子有冇聽過...,記著我的情,記著我的愛...路邊的野花不要採..

    回覆刪除
  4. 柔柔陽光。。。似他的擁抱
    輕輕風吹。。。似他的撫摸
    串串雨滴。。。似他的輕吻
    所以我愛大自然。。。。哈哈。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽日就去感受他的擁抱...撫摸...輕吻....哈哈哈................

      刪除
    2. 哈哈。。。。笑到肚痛,,尉藍你笑到咳啦,,

      刪除
    3. 有咩好笑呢請問問問......................

      刪除
    4. 我咳到死了......
      今天沒有陽光 (擁抱)及輕風(撫摸), 只有強風及大雨......咁代表什麼呢.....,

      刪除
    5. 有陽光就代表 ~ 初戀.............
      無陽光就代表 ~ 失戀.............
      只有強風 and 大雨?????
      咁即係代表着你意亂情迷啊蔚藍...................

      刪除
    6. 失戀中的意亂情迷.......慘....

      刪除
  5. 哈哈,下次唔好使採花人啦....我罰你架.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 罰佢仟五蚊啦....................

      刪除
    2. 我無錢呀,,,,,,,,,唔好罰我啦,,,

      刪除
    3. 千五蚊?....可唔可以今次罰呀?

      刪除
    4. 你係咪想攞呢千五蚊嚟食三文魚呢呢呢??????????????

      刪除
    5. 千五都無?????
      唔緊要啦............
      大家都咁熟咯............
      咁咪 五千 囉...............
      呵呵呵...............

      刪除
  6. 春有百花秋有月,
    夏有涼風冬有雪......
    Ting Tze好!

    回覆刪除
  7. 哈哈,你朋友真係...........好了解你 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,,,,,他是另一個蜓子

      刪除
    2. no no no no ................
      佢係亞女肚入面的一條迴蟲.............
      哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.............
      我講得啱唔啱呀亞邊個邊個???????

      刪除
  8. 酸味草花係乜嚟架?令你著迷了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,咩花我都鍾意,,不過果日見得特別多,,,,,

      刪除
  9. 擱下電話十多分鐘, 你的朋友好有耐性等你呢!

    回覆刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】