星期五, 1月 10, 2014

「人性」


34 則留言:

  1. 其實....好唔明白呢類人既心態!
    我阿爸見過好多C9 响超市,把一條
    條蘿蔔破開一半,見個芯靚先買!
    唔靚就棄到一邊........
    人....要做到咁自私嘅行為而不自知,
    很難想像佢哋待人處世會有幾好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔係呢類人...........
      你係唔會明白架...........
      嗱嗱嗱.............
      唔好望住我呀吓...............
      我都唔明架.............
      哇...........破開蘿蔔嚟睇咁衰?????
      邊有啲咁衰的人架真係..................

      刪除
  2. 妳說的沒錯 , 就因為有這樣沒有公德心的父母才有同樣沒有公德心的子女 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好下下鬧個社會...........

      刪除
    2. 曾在報紙見到一名信天主的男人因為犯了非禮罪而被法官判入獄 ,
      他一怒之下將十字架擲落地 , 說天主沒有幫助他 , 自己做錯事竟然
      完全冇悔過心仲賴天主冇幫佢 !

      刪除
  3. 為多少?要翻箱倒匧去比較咁辛苦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時見佢地既車仔到大約7,8個.............

      刪除
  4. 記得以前老人家揀女娠婿,
    先安排他幾圈打麻雀以觀察其脾氣好壞,
    又或選新抱先觀察其父母,尤其是母親,
    什麼樣人教育出什麼樣的子女,準繩度頗高........當然亦有例外!
    午安,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand , 試過前女友帶我返去見佢大哥同阿媽 ,
      佢大哥切了一個橙給我吃 , 跟住問我甜吾甜 ,
      我話好酸 , 好難食 , 佢大哥同阿媽即刻笑起來 ,
      第二日 , 前女友話我知佢大哥同阿媽好喜歡我 , 話我老實 ,
      所以不反對她和我拍拖 , 哈哈 , 原來食橙都係揀女婿方法 !

      刪除
    2. 打麻雀我都試過 , 初識另一前女友時 , 她媽媽請我去她家食午飯 ,
      食完飯 , 女友的家姊同弟弟說要打麻雀 , 安排我坐女友爸爸上家 ,
      因為我不斷做牌 , 完全沒有扣下家牌 , 所以不斷出沖輸錢 , 不過我又覺得
      冇所謂 , 所以越打越開心 , 最後考試合格 , 從此和她爸媽兄弟家姊熟落了 !

      刪除
    3. 哈哈哈!可惜Ma Grand無女兒!
      唔喺......實問Eddyy甩拖未?
      錢,喺揾嚟使嘅,最緊要使得開心!

      刪除
    4. 老實人最搶手啦!
      話時話,Eddy你都好搶手喎!

      刪除
    5. 哈哈 , 謝謝 Ma Grand !
      Eddy 有好多缺點 , 有時大方到令女朋友不開心 , 例如 sales 推銷健康產品給我 ,
      我就不講價 , 買了一大堆送給長者 , 送禮給人又豪爽過頭 , 令女友有微言 ,
      曾有一次朋友在某酒店擺結婚酒 , 我對女友說打算給 $2,500 元 禮金 ,
      女友說不用這麼多 , $1,500 就夠了 , 哈哈 , 結果我聽女友話 , 慳了 $1,000 元 !

      刪除
    6. MA GEAND說得沒有,,,以前很多人都是這麼說的...............
      EDDY,,你甘做岩既..............

      刪除
    7. 其實我好多謝女友架 , 佢不斷提醒我不要被人呃 , 做人不要太豪爽 ,
      所以而家 d sales 都好難做到我生意 , 慳左吾小錢 , 哈哈 !!!

      刪除
    8. Ma Grand 說得對 , 選新抱先觀察其父母 , 尤其是母親 ,
      所以若果 Ma Grand 有女兒 , 女兒必定如 Ma Grand 一樣秀外慧中 ,
      賢良淑德和高貴大方 !

      刪除
  5. 身教勝於言教,樹立好榜樣最重要!

    回覆刪除
  6. 依家啲人越來越自私自利.有利益就乜都唔理.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉..有利益都話姐...島先生,,,,,,,有好多人連無利益都唔放過呀..............

      刪除
  7. 如此舉做法,的確................無言.....。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是..媽媽都忍不住開口說他們................本來說長輩好像不好,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  8. 事實上而家社會上好多呢種人,只會埋怨別人卻不會自省。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,所以,怨聲不絕.........也不想想自己的問題.

      刪除
  9. 蜓子: 你好嗎? 果然利害,幾乎每日一文,勁!
    最近有人問我,為甚他的女兒只有三歲,脾氣卻很大,經常發脾氣。 我說:你的女兒還未上學,不易被其他人影響,應該是從家人的言、行學來的。對方聽了,沉默片刻,說:我以後會有多些耐性,不應隨便在她面前發脾氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大忙人,終於等到你了,有點激動。
      你這一番話很對,就是這樣。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】