星期一, 1月 06, 2014

「為你執筆」




23 則留言:

  1. 相信蜓子所提及的「你」,一定是一個幸福的人兒,得到蜓子為他執筆....愛人,朋友,老師,長輩,知己....

    回覆刪除
  2. Woooo.......那位仁兄是誰?我很好奇!..........那位仁兄若看了不 C,實.............唔識講....hehe.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!翔兄,今次真係問你c未!

      刪除
    2. Is......Me.........
      hehe...............

      刪除
    3. 係囉係囉..............C左啦一早................

      刪除
  3. 看來這隻字片語也帶給蜓勇氣和力量!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,,,,,,,,,,,,,,,一定啦.......不過你們的留言一樣還我感動..........

      刪除
  4. 你講到咁白。。。
    攪到我面都紅晒添添添。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. EE..頂你唔順............

      刪除
    2. 咩啫啫啫..............
      點解頂唔順啫啫啫...............
      你應該都已經習以為常啦啦啦.................
      下話話話..................

      刪除
  5. 人得一知己已無憾!
    竟還集幾項身份於一身,利害!
    午安好,Ting Tze!

    回覆刪除
  6. I am impressed .
    The lucky ' Him ' won your heart , haha !
    Congratulations to you for finding such perfect gentleman !

    回覆刪除
  7. 我真係好想知嗰個你係邊個.

    回覆刪除
  8. 是..自覺很幸運..........

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】