星期二, 1月 21, 2014

~窈窕紅蜓從天降~



我是一個輕盈的蜻蜓,用薄薄的羽翼輕點你的心湖,讓你從此春心盪漾~     

52 則留言:

  1. 肥胖枝仔由地起!!!
    攞個第一先先先!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 減咗60年都仲未成功。。。
      不過我還會努力的。。。
      哈哈。。。。。。

      刪除
    2. 哈哈.......唔係36咩..............

      刪除
    3. 36???
      你講我個胸嗎???
      hehehehehe........ ........

      刪除
    4. 對唔住。。。
      又寫錯字添。。。
      更正 ~~~
      36 ???
      你講我個欏柚嗎???

      刪除
  2. 我是一個肥胖的枝仔。。。
    用厚厚的脂肪填飽你的 X X 。。。
    讓你從此春心 X X 。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 填充題(5分題):
      請把合適的生字填在上方XX位置。

      刪除
    2. 頂 。。。
      噴飯添。。。

      刪除
    3. 我是一個肥胖的枝仔。。。
      用厚厚的脂肪填飽你的 “喺囉“ 。。讓你從此春心 “快D填啦“。。。

      刪除
    4. 我是一個肥胖的枝仔。。。
      用厚厚的脂肪填飽你的 “頂“ 。。。讓你從此春心 “噴飯添“ 。。。

      刪除
    5. 好句......笑死我了...

      刪除
    6. 嘻嘻,,我爸爸媽媽不嬲係甘既啦,,,,,,,,,,都寫得甘好既詩...............

      刪除
    7. 唉。。。
      唔止噴飯添。。。
      連 X X 都噴埋出嚟添添添。。。

      刪除
  3. 我在手機看見你:「怎麼不能回應?」回家上網又找不到?昨天我的網誌自己也不能進入回應欄,晚上去信反影,現在剛回家上網又回復正常了!

    回覆刪除
  4. 窈窕紅蜓從天降,
    就在荷塘水中央,
    幼蕾紅妝如素裹,
    秀雅韻致吐芬芳.
    午安,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秀雅韻致吐芬芳,紅蜓漫舞在荷塘。
      早上好~MA GRAND,,

      刪除
  5. 蜓子: 我在你這裡找到很多舊友的腳印,不用四圍找,很方便呢! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都不多博友,一般少來的,我沒放上來~~

      刪除
  6. 咳咳.....我果個係鹽湖!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅點??咩紅點!
      我手頭有大中小點、特點同頂點!
      ABCDE......點都有!
      但就係冇紅點喎!
      咳咳.....簡小姐又出招考我....!

      刪除
    2. 哈哈。。。笑死我啦,我看你回我才看清自己的留言。

      刪除
    3. 唉…簡小姐。。。
      肥仔你有所不知。。。
      而家已經無大中小點架啦。。。
      已經轉晒做 紅黃藍綠老點 架啦。。。

      刪除
    4. 靚姐,一個紅點吖!

      刪除
    5. 我都唔知自己打過咩,,,,,,,,,,,,

      刪除
    6. 哥仔。。。
      紅黃藍綠點都賣晒啦。。。
      剩返幾籠 老點。。。
      啱唔啱吖 ???

      刪除
  7. 唔知有冇肥胖紅蜓呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔知呀,下次你行山時睇下有冇,好嗎?

      刪除
    2. 肥胖紅蜓....好似啲豪華私樓名!
      “肥畔紅庭“.......

      刪除
    3. 好難聽,唔要唔要,,,

      刪除
    4. 頂你個肺。。。
      我喺餐廳食緊嘢。。。
      一路食一路睇一路笑。。。
      個個望鬼住我呀。。。
      衰到死。。。
      下次食嘢時真係唔好睇 blog 呀!!!

      刪除
    5. 唔好頂啦,_好痛架...............

      刪除
    6. 咁我細力啲囉……頂!!!

      刪除
  8. 我幻想一隻肥蜓,拍著鐵翼,衝在鹽湖上.......C未?

    回覆刪除
    回覆
    1. EEE~~唔要呀!唔要呀!

      刪除
    2. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。
      我一路睇翔流嘅幻想。。。
      自己就一路 picture 。。。
      哈哈。。。
      我就嚟死啦。。。

      刪除
  9. 看到小魚也盪漾~~~^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕩啦,,唔使比面我。

      刪除
    2. 乜小魚改咗名做 春心 咩???

      刪除
    3. 噢,不使改名喎!
      小魚在碧海盪漾漾漾⋯⋯⋯⋯呵呵~《~

      刪除
    4. 小魚蕩蕩蕩........河裡吐芬芳.....

      刪除
  10. 黃昏好,Ting Tze!
    點指兵兵,點到你就發達囉!

    回覆刪除
  11. 蜓子 , 晚上好 ,
    紅蜓從天降 , 荷塘添姿彩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,,,,,,,,
      紅蜓從天降,妖怪走清光.

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】