星期一, 1月 13, 2014

「論蜓誌」

28 則留言:

  1. 可以在文字裏活色生香不容易,高興你做到了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真,活色生香個個都想架啦。

      刪除
  2. 在文字中發掘自己,更是美事,跟您學習.......。

    回覆刪除
  3. 蜓子說得對 , Eddy 也是愛恨分明的人 , 不愛就不愛 , 無得勉強 ,
    最討厭一些無賴 , 死纏爛打 , 歪曲事實和同歸於盡的行為 !

    回覆刪除
  4. 平生不作虧心事,半夜敲門也不驚。驚,我驚咩?我半夜都未返屋企。哈哈!

    回覆刪除
  5. 你執著……我硬頸。。。
    你放浪……我不覊。。。
    你溫柔……我浪漫。。。
    咁鬼夾……結婚咯。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 結婚....你傻了....跟亞女結婚....哈哈哈哈

      刪除
    2. 佢話制架..............
      哈哈.....................

      刪除
    3. 咁人情要俾幾多呀!
      計個友情價好喎!

      刪除
    4. 我願意,爸爸!
      慘左尉藍姐,沒錢養你了。

      媽媽,你果900萬泡湯啦。

      刪除
    5. 比幾多人情???
      心意啫心意啫。。。
      不過一萬八千就無走雞啦啩。。。

      刪除
  6. 蜓子!可以做到無愧於自己的妳很勇敢!
    就算妳未來的路帶著一點點迷霧,妳定
    能找對方向,尋到自己的路!
    妳飛啦!肆意飛翔啦!飛遠啲!
    咳咳.....妳飛番嚟果時記得帶手信俾我喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. EE,你總是說到我心上。謝謝~~

      刪除
  7. 能夠真誠地我筆寫我心,不是人人能做到喔!
    Ma Grand就不能如此隨心所欲啦1
    午安好,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜓是我行我素。。。。。。
      午安,MA GRAND。

      刪除
  8. 蜓子,愛恨分明真性情女子.難得難得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為蜓很討厭道貌岸然,虛偽的人。

      刪除
  9. 依家啲人已經進化到做咗虧心事都唔驚架喇. @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 島先生果然追得上時代嘅尖端。。。
      清楚知道明白時下世人的心態。。。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】