星期三, 1月 29, 2014

~夢旗袍~


          看到青蛙仔連說了兩篇湯唯,而引申出的「色戒」,又從「色戒」說到旗袍。蜓也看過這部電影,說真的,其實有點悶,但不得不佩服李安,他將中國人不敢在公開場合討論的性愛場面,大膽地,以無與論比的手法表達出了那極具誘惑的美。再說湯唯,在蜓看來,她不算特別的漂亮,但在她柔柔的外表下,足可感受到那以柔制剛的魅力,特別是她把女人穿著旗袍的韻味,絕妙的演繹了出來!蜓曾聽過這樣一種說法:現在的衣服大都是按照現時模特兒的直膀身段而設計,而旗袍卻是按當時中國婦女窄窄香肩而剪裁~~

43 則留言:

  1. 旗袍一
    巧添烏金禦春寒
    羅衣半褪試霓裳
    裙褂恰作龍鳳繡
    羞掩旗袍示檀郎.
    旗袍二
    蜓子何日披旗袍
    報與青蛙急急到,
    玉軀不作他人賞.
    只合蘭房秀美好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 旗袍四.......
      羅衣半褪試霓裳,
      婀娜多姿女兒香。
      冬寒春雨不懼畏,
      心中暖暖灑嬌陽。

      刪除
  2. 青蛙哥哥真係咁早起身霸頭位喎....我都唔執輸排咗第二先........

    回覆刪除
    回覆
    1. 旗袍三
      蜓子他日穿旗袍
      貴麗優雅世間無
      不為禦寒不為夢
      定是于歸姻緣到

      刪除
    2. 哈哈..謝謝倆位.....
      旗袍五~
      若蜓他日穿旗袍,
      還望嘉賓早早到。
      恭賀祝福聲不絕,
      笑言不需攝爐灶。

      刪除
    3. 旗袍六
      蜓子點會攝爐灶
      明日初一好快到
      蜓子覓得愛郎歸
      祝福馬年穿旗袍

      刪除
    4. 旗袍七。。。
      大年初一已嚟到。。。
      祝願各位身體好。。。
      愛女穿上靚旗袍。。。
      招呼賓客好周到。。。

      刪除
  3. 我喜歡女人穿旗袍 , 尤其女人貎美而頭髮有髻 , 特別有味道和迷人 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 岩....好多人都一樣...........

      刪除
    2. 我曾在香港北角見過一位女士穿著旗袍在我面前走過 , 顏色是帶金黃 ,
      行起路來有韻味而優雅, 所以我一直注視她 , 她穿著旗袍實在是太好看了 !
      蜓子的旗袍夢一定會實現 , 擺結婚酒當晚穿著自己設計的旗袍與親友拍照留下美麗時刻 ,
      一生難忘 , 當然當晚穿婚紗也是必須的 , 因為結婚是一生人最重要的曰子嘛 !

      刪除
  4. 蜓子這一篇,真的是道盡了旗袍之美.....。而美之所在處,就是那股非一般的韻味,動人心扉.....。

    回覆刪除
  5. 咳咳。。。
    我呢啲著起旗袍都唔似女人嘅我。。。
    見到呢篇……
    咳咳。。。
    聰明嘅我係應該即刻閃!!!
    再見啦啦啦 ~ ~ ~ ~ ~ ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀....你上次參加某某婚禮咪著得幾靚........

      刪除
    2. 咳咳。。。
      上次嗰個係替身嚟架咋。。。

      刪除
    3. 吓!當真?......唔怪之得咁靚女啦........

      刪除
    4. 哈哈....係囉係囉..........

      刪除
    5. 搵替身就當然要搵靚女啦。。。
      唔通搵枝仔嚟做替身咩。。。
      係咪先???

      刪除
  6. 唔似女人??咁即係似女神囉..唔該留多一陣比我哋欣賞吓...唔會蝕底架....

    回覆刪除
    回覆
    1. 女神 ???
      你個女神唔係呀邊個邊個咩???
      我只係亞四。。。
      負責斟茶遞水架咋。。。

      刪除
    2. 哈哈...我都想知道邊個係青蛙女神啵...............

      刪除
  7. 色戒真係悶死,同埋覺得只係借題發揮.

    回覆刪除
  8. 蜓子,我喜歡女人穿旗袍,很優雅,很有女人味.

    回覆刪除
  9. 色戒..咳咳.... 我只睇咗重點果幕,所以唔識評論!
    旗袍的確可以把女人既美態毫無保留咁表現出嚟!好睇到不得了!呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..............又真係好睇...........

      刪除
  10. 蜓蜓,我也會造旗袍,也為自己造一襲。
    祝賀大家馬年順景!安康體健!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家甘話,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      火姐姐,你快D做啦,,,,,,,,

      刪除
    2. 蜓子講得岩架, Stella 快 D 做番件旗袍著俾我地睇啦 , 一定成熟有韻味 !
      Eddy 祝 Stella 同蜓子馬年喜氣洋洋 , 健康如意 !

      刪除
  11. 亞女!新年去邊玩呀?
    要玩得開心呀!
    嚟!祝妳來年聰明啲、打少啲錯字.....呵呵!
    還有......一切如願!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...肥仔真抵死.....祝人打少些錯字.....

      刪除
    2. 咮..蔚藍...唔好咁大聲講呀!
      其實打錯得最多果我係我先真......

      刪除
    3. 亞女,佢祝你聰明啲。。。
      即係話你死蠢囉。。。
      呵呵呵。。。
      點解你會比人睇穿架架架???

      刪除
    4. 因為我唔識扮野嘛。。。。。。。。

      刪除
  12. 物以稀為貴,
    普通身形如Ma Grand的一定為數不少,
    如何能將旗袍穿得美?
    新年好,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 旗袍真的很難穿得好看,但我相信MA GRAND一定穿得韻味出來,你氣質好。

      刪除
  13. 旗袍真是一種非常誠實的衣服,毫無掩飾地把人家的體形展示出來,我就無膽著喇! ; x

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得對,不是人人能穿,我也不敢。。。。

      刪除
  14. 喂喂喂, 蜓子, 又見番你, 真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜓子, 我個新竇口係係 https://mrjj328.blogspot.com, 請多來聚聚, 大家無話不談呢

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】