星期五, 1月 24, 2014

說花談情之~【水仙花】


22 則留言:

  1. 我也愛水仙,夠香味,細細盆唔阻地方,同埋........夠平,哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。
      比島先生激死。。。
      竟然話貪佢夠平。。。

      刪除
    2. 講真??是真的最平??

      刪除
  2. 水仙花香係我最最最喜愛既花香!
    花香裡面有我童年時過新年的回憶!
    咳咳.....所以我唔會用佢嚟蒸肉餅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱嘅。。。
      我嘅童年都有一段水仙花的小插曲呢。。。
      雖則我唔會用佢嚟蒸肉餅。。。
      不過假若如果萬一或者可能 ~
      屋企無晒蒜頭炒菜的話。。。
      咁 ~ 咪用佢嚟裝蒜囉囉囉。。。

      刪除
    2. 媽媽傻...試下蒸肉餅一定好好味.
      爸爸,,萬一同可能,,姐無講野............

      刪除
    3. 你傻,你有見我講過嘢咩?

      刪除
  3. 回覆
    1. 比個 水仙浸肥蜓 吖唔該。。。

      刪除
    2. 唔好意思。。。
      唔記得講。。。
      外賣吖唔該!!!
      駛唔駛加一蚊外賣盒呀唔該???

      刪除
    3. PEACE..這些功夫當然是交比我媽媽啦........
      爸爸.又黎肥蜓??我發爛咋,,,,,,,,

      刪除
    4. 哈哈。。。
      隨便。。。

      刪除
  4. 送給你水仙花的花語:
    水仙: 自戀孤獨
    中國水仙:多情、想你、表示思念、團圓
    西洋水仙:期盼愛情、堅貞的愛情、純潔
    黃水仙:重溫愛情
    山水仙:美好時光、欣欣向榮
    秋水仙:無悔青春。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白明白,了解了解,多謝火姐姐...............

      刪除
  5. 在多種應節的年花裡,我也最喜歡水仙。除了愛它的雅淡清香外,還喜歡它嬌小的外形,容易擺放。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,這是原因之一,我最愛蘭花,水仙排後,,,,,,,,,,,

      刪除
  6. 「好一朵美麗的水仙花,好一朵美麗的水仙花,鮮花呀落在我的家」
    家家戶戶浸水仙花,千萬別「裝蒜」呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. EEE,,,這是歌???你家有擺放嗎?
      早上好,MA GRAND....

      刪除
  7. 水仙花高雅別緻 , 形容蜓子就最合適 !

    回覆刪除
  8. 蜓子,我每年春節必買水仙花放在'客廳的茶儿上,令滿室散發清清的幽香.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】