星期一, 1月 27, 2014

「甲午隨筆」


36 則留言:

  1. 我也懷念蜓的公公,一位令人仰慕知書識墨的長者!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為他是這個節日前走的........所以特別想念!

      刪除
  2. 那句...“告訴自己,我值得擁有最好的一切....”,蜓子的自信果然比我更勁!...好!.....絕對欣賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝欣賞~~蜓自己內心好壞自知,,,,,正如冷暖自知一樣...........所以才不怕大聲說~~見笑了......

      刪除
  3. 我痛飲的不要酒架, 我只要水可以了, 哈哈

    回覆刪除
  4. 甲午年,天干地支屬木生火之局,,咁我就繼續願:大家保持一顆紅紅火火的心,願:蜓子小棧依然紅紅火火..

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝青蛙,,,,,,,,蜓不會讓_人失望的...............

      刪除
  5. 一壼水仙一壼熱水吖!唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁……
      我就要一個菊花蒸肉餅吖唔該。。。
      不過我唔飲得水仙。。。
      又唔想飲熱水喎。。。
      比杯熱珍珠奶茶我吖唔該。。。
      記住走珍珠走奶。。。
      仲有呀。。。
      加冰吖唔該。。。

      刪除
    2. 我要水仙...........唔要菊花肉餅.........珍珠奶茶多奶多珍珠....................少冰少甜............

      刪除
    3. 妳哋坐哂响度.....咁邊個扮伙記呀?
      =.=

      刪除
    4. 翔流囉。。。
      呵呵呵。。。

      刪除
  6. 我好衰,第一時間想起甲午戰爭 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 島兄!您即係話埋我唧!........

      刪除
    2. 唉....我睇到個題目時都以為蜓子係寫甲午戰爭呀.... 彼此彼此啦!

      刪除
    3. 三位大哥,,,,,你們好,,,甲午戰爭我不會寫啵..............

      刪除
  7. 來來來 , 大家一起在蜓的小屋開懷痛飲 , 有詩有詞有靚圖可以共賞 , 又有蜓店長
    開壺名茶招呼 , 妙不可言 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然,當然...................請.請.............

      刪除
  8. 只要蜓子歡迎,大家都愛上這雅致的家,
    欣賞蜓子的詩情畫意....

    回覆刪除
    回覆
    1. MA GRAND,,,,,,,,早晨..........
      是朋友的蜓都無任歡迎....

      刪除
  9. 願你擁有幸福、快樂、精彩的故事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝係.大忙人,,,,,,,你也要幸福,快樂,健康呀,,,,,

      刪除
  10. 蜓子說「人生是一條走不完的路」,我以前都這樣想。冬去春又來,周而復始,生生不息,然而,到了某一天,當所愛的離你而去,你會明白,這個周而復始是有期限的,並不是永恆的,要把握今日所擁有的啊!

    回覆刪除
  11. 妳個設計整好啦
    https://www.dropbox.com/sh/94sc9vttxfsavqq/JgjuUBg1-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到啦..蟻俠.............謝謝你...........

      刪除
  12. 下午好,Ting Tze!
    這裡是好朋友聚會的好地方,
    因為主人家既美麗又好客!

    回覆刪除
  13. 哈哈 , Ma Grand , 認同呀 , 這裡招呼好 , 蜓店長美麗熱情又好客 ,
    奉茶待酒 , 所以大家都來開心暢談一番 , 真是一個聚會的好地方 !

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】