星期六, 1月 11, 2014

~月夜笛聲~



     子夜星月寧靜,試問:明月可懂我心?挽起,這靜怡的清愁,一首輕柔的曲子悠揚地在耳邊回蕩!!

26 則留言:

  1. 月影照樓臺 ,
    笙歌夜夜來 ,
    何需相思苦 ,
    我為妹情開 !

    回覆刪除
  2. 如果月夜有幸聽到笛聲,我會細心欣賞架!希望其他鄰居千祈不要報警有噪音就好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,,而且家難聽說到達了。。。

      刪除
  3. 扶風步瑤臺
    祥雲逐聲開
    喚回三世心
    蜓子來不來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛙仔你回來。。。
      蜓子笑顏開。。。
      枝仔問聲好。。。
      何日君再來。。。

      刪除
    2. 何以贈枝仔
      感言銘心懷
      片字友情在
      千金亦難買

      刪除
    3. 贈銘友~
      何以感言。。。
      片字千金。。
      枝仔心懷。。。
      情在難買。。。

      刪除
    4. 蜓子倚瑤臺,何日君會來。
      友情均無價,開心暢博海。

      青蛙與爸爸,齊開嘉年華。
      字字銘感心,笑顏無花假。

      刪除
  4. 蜓子,月夜能聽到笛聲是多麼浪漫的事.

    回覆刪除
  5. 月夜笛聲來,
    吹奏是秀才?
    感此空靈意,
    卷舒且自在.
    週日好,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上好,,MA GRAND。
      月夜笛聲來,大家來喝采。

      刪除
  6. 月夜笛韻飄 星伴奏琴簫 一夕聽心曲 人生樂逍遙

    回覆刪除
  7. 小蜓,很久沒見了。
    我也寫了詩,
    看看吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. OK。。我等一下去看。。。。。。。

      刪除
  8. ??.......我的留言呢?冇咗既?.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,,這篇你沒留過呀!!真的。。

      刪除
  9. 重新留過!....我係話.....
    夜半笛聲一起,我就一定也媽媽有聲,然後報警......。拔!...........若吹奏者是蜓子則除外.....。hehe......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁如果係枝仔呢???
      你會報警定係走過嚟炳我呀???
      我真係識吹笛架。。。
      亞 sir 仲話我叻架。。。
      所以唔會太難聽。。。
      咁你千其唔好報警喎。。。
      如果炳都炳少2下啦好無???

      刪除
    2. 哈哈..翔流,,雖然,我知我吹得好聽...不過,,,你都唔得閒聽..笑都笑飽啦..........

      刪除
  10. 星夜周公來
    悠悠笛聲開
    醒咗瞓唔番
    眼光望窗外

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼光望窗外 ,
      雙手托臉腮。
      身處浮雲外,
      心盼周公來。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】