星期五, 1月 17, 2014

說花談情之~詠梅花


26 則留言:

  1. 梅,我不懂說,但“雪”我卻很想一說......我其實與枕邊人在多年前,為可能有一女兒而起定一個名字,叫“詠雪”.....唉!最後當然係無此福份啦!只得兩個仔.....。說起,真的是恨有女恨到發燒架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,如果做到你女兒,我想你一定會竉得她上天。

      刪除
    2. 女喎。。。
      一定寵到佢暈啦。。。
      翔流。。。
      你女兒的名稱名叫 : 雪。。。
      其實我都有女兒名稱架。。。
      雖然唔係叫做 雪。。。
      但也差不多的意思。。。
      佢的名稱會有個 “ 皚 ” 字。。。
      亦是白皚皚的雪這意思。。。
      可惜嘅係。。。
      我個女變咗個仔。。。
      不過佢都有個 “ 鎧 ” 字。。。
      但係就由白皚皚嘅雪變咗做一隻 “ 鎧 ” 狗你了!!!

      刪除
    3. sorry。。。
      打錯字。。。
      係一隻 “ 鎧 ” 狗仔 先啱。。。

      刪除
    4. Woooo.....嚇C我,仲以為您無呈呈用粗口鬧我添......

      刪除
    5. .ohohohohoh.............
      sorrysorrysorrysorrysorry..............
      打錯一個字令你誤會添.............
      不過你都識講啦................
      我又何解無情情要鬧你呢?????
      仲要話我講粗口添...............
      哈哈哈............
      傻傻哋架.............
      係你先咁衰講粗口鬧我之嘛....................
      仲好講講講.......................

      刪除
    6. EEE,,,,我要聽.我要聽...........

      刪除
  2. 梅,很強烈的感覺是屬於中國!
    梅,耐寒堅強的精神屬於中國!

    回覆刪除
  3. 蜓子,快啲番落山啦,食飯啦!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 你好呀九哥。。。
      好耐無見啦。。。
      哈哈。。。

      刪除
    2. 迪哥哥週末愉快...............

      刪除
  5. [雪虐風號愈凜然, 花中氣節最高堅。
    過時自會飄零去, 恥向東君更乞憐。]
    午安,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陸游的「落栴」寫得很好..
      週末好..MA GRAND.

      刪除
  6. 我很喜歡梅花,如果一人一票選國花,我會選擇梅花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢。。。
      梅花同桃花我真係唔識分囉。。。

      刪除
    2. 真有點似,不過新年見到的一定是桃花,不是梅花,讀音不吉利嘛...(霉)

      刪除
    3. 嗱嗱嗱..........
      個 point 就喺呢度啦...........
      唔好咁大聲講新年見到的一定是桃花囉...............
      如果撞着個奸商...............
      佢唔夠桃花賣................
      就用梅花冒充................
      咁就真係大鑊過我屋企隻鑊鳥鳥鳥.............

      刪除
    4. 哈哈..慢慢_傾吓..兩位..........

      刪除
  7. 梅花的美 , 蜓子都講出來了 !

    回覆刪除
  8. 蜓子,現在又是賞梅的季節.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】