星期六, 1月 04, 2014

~蕩了花心~


在花朵源源不斷的盛開中,生命紛擾遠離了世間。遙

望千年,繁華散盡,我卻痴心未改,深情不變,可惜


幾度徘徊
,走不出的,仍是那夢裡花間的蜜語甜言~

25 則留言:

  1. 生活重復又重復,
    花開了又謝,
    不同的是心情...

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶然何妨心放縱?
      祝福Ting Tze!

      刪除
    2. 嗯,,,,,,同一樣東西,,不同心情看法不同........

      刪除
  2. 小美人...............
    我嚟啦...............
    ..........................
    各位各位............
    由於嘔吐人仕太多.............
    故此嘔吐袋供不應求..........
    敬希各位自備嘔吐袋..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 好。。。
      私人醒個比你吓。。。

      刪除
    2. 枝仔,我唔駛啦!
      妳問蔚藍同翔兄要唔要啦!

      刪除
    3. EE..你地唔使甘既...............

      刪除
    4. 有人說,一褲都係..........hahaha...........我..............一袋......................都唔使.......。

      刪除
  3. 酒不醉人人自醉,那夢裡花間的甜言蜜語仍舊是深藏花芯之內,走不出去,只因你仍然貪戀那甜言蜜語。

    回覆刪除
  4. 甜言蜜語是一道可以滋潤心靈的甜點!
    甜言蜜語,有邊個唔鍾意喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉你囉,,,,,,,,,,我好鍾意聽架,,,,

      刪除
  5. 嘩!又失控!又放縱!嚇C我喇!重以為摸錯門口添!哈哈哈!

    回覆刪除
  6. 蜓子好,先來報到,忙碌中.
    走不出就不要出,何必走出,夢裡花間,必有深情的寄託....

    回覆刪除
  7. Yes , sweet words and sweet dreams are difficult to forget !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,,,係人都鍾意,都難忘,,,,,,,,,,

      刪除
  8. WOW , 甜言蜜語是少女殺手吧! 當中當然有真亦有假了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以要會分...........但善意的又別當別論

      刪除
  9. 甜言或惡語,
    若要選擇,當然選甜言啦!
    脕上好,Ting Tze!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對.....惡語誰想聽呢,,,,,,,,,,,,,,,,,
      早上好,,MA GRAND

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】