星期三, 1月 08, 2014

隨蜓心、隨蜓欲


在這個世界上,沒有人真正可以對另一個人的傷痛完全

感同身受。你萬箭穿心、痛不欲生,也僅僅是你閣下一

個人的事,別人也許會同情、會嗟嘆,但永遠不會清


知道你傷口究竟潰爛到何種程度,所以要懂得釋放情緒


35 則留言:

  1. 因為我亦受過傷 , 感受過傷痛 , 幾乎痛不欲生 , 所以我好明白 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 小E點止你傷痛過?!我都好多傷痕啵!
      哈哈哈!蜓蜓、小E舊患一切都在笑談中流逝!
      要釋放我會從心開始,不管深宵、黎明!

      刪除
    2. 笑看明天。。。。。。。。

      刪除
  2. 喂。。。
    叫佢著返條 T-back 先嚟影相吖。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣暖番咁多.....咳咳......T-back都唔駛啦!熱呀!

      刪除
    2. 死咸濕佬。。。
      要佢著 T-back 只想要美感。。。
      你唔好話我知。。。
      你只係驚佢熱親呀吓。。。

      刪除
    3. 而家得果16度,凉風陣陣......
      咳咳......我當然係怕佢熱親啦!

      刪除
    4. 哈哈。。邊個咸濕??

      刪除
    5. 哈哈。。。
      好似係你先至真喎。。。

      刪除
    6. 講真呀,,,,,D人扮野姐,........

      刪除
  3. .........................................放啦!..........晚晚盡情地放............徹底地放............放到連渣都冇為止......。
    舒服哂! .....hehe.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚晚放到連渣都無埋。。。
      會唔會死人架喂!!!

      刪除
    2. 都唔知你2個講咩??唔制,快D講清楚。

      刪除
    3. 邊 2 個???
      講乜嘢???

      刪除
    4. 哈哈...我明.....放......有得放,才舒服.....

      刪除
  4. 我很明白...自己的苦和痛,其實只有自己最清楚!但我明白....當别人為你的苦而苦,為你的痛而痛時.....更令我心痛!
    只要不傷人,也不傷到自己...就讓情緒盡情爆發、釋放吧!這是很好的!
    唉.....亞女.........上面張相呢.....睇唔清楚個樣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的不想身邊的朋友為自己憂心呢!!!
      你睇唔清佢個樣咪算好囉。。。
      我連佢個欏柚都睇唔清呀。。。

      刪除
    2. 蜓從來沒有害人之心,,只有人地蝦我。。。。

      刪除
    3. 你蠢囉。。。
      亞媽話蠢人先至會比人蝦架咋。。。

      刪除
  5. Gucci..................cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....您總令我笑到失控......。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又笑???
      有無肚痛呀二佬???
      我有保濟丸喎。。。
      唔食保濟丸???
      咁……
      望吓佢個靚樣啦。。。
      應該就唔會失控架啦???
      都唔得???
      咁……
      望吓佢個欏柚啦。。。
      不過。。。。。。。
      包保你真係會失控囉。。。
      呵呵呵呵呵呵呵!!!!!!

      刪除
  6. 真正的痛苦是說不出口!
    如何釋放自己,從傷痛中走出來,真需要點能耐!
    午安,Ting Tze!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈。係架,我成日變身架。

      刪除
    2. 變做貓女郎定係女超人咁呢呢呢???

      刪除
    3. 都有,我好多化身架,,,,,,,,,,,,

      刪除
  8. 蜓子,懂得釋放情緒很重要,否則很容易谷出病來.

    回覆刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】