星期三, 1月 22, 2014

烏夜啼 【邂逅】


你在彼岸守候,我在楓橋流連,仰望風、沐著雨,相遇紅塵中,一路走來,留下深深淺淺的腳印.......

26 則留言:

  1. [ 與君今夜牽手成佳偶 , ] 好 , 寫得好 , 為妳高興 !

    回覆刪除
  2. 兩岸迎佳侶,互映桃花醉,盪舟輕槳撥,來把依人催!

    回覆刪除
    回覆
    1. 互映桃花醉..與君成愛侶.............

      刪除
  3. 窈窕紅蜓從天降,
    漫步於楓林中,
    流連於楓橋上,
    最終與君相遇,
    二人牽手相擁。
    ***這篇似是上篇的續**

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..睇得出,睇得出................

      刪除
  4. 我又幻想....
    若在晚上橋頭,我邂逅如圖中的紅衣索女,我估我會.......
    ....好驚.....好驚......走快兩步,不留腳印.....。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔制呀,,,,,,,,,,,爸爸媽媽,,翔流蝦我呀........

      刪除
    2. 翔兄!個紅衣.....佢點索法呀?
      係咪清湯掛面呀?
      係咪睇落傻下傻下咁呀?
      係咪可以三步成詩呀?
      如果係!咁你真係要走快啲,
      揾埋我一齊睇!

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. ..........C得!....蜓子投訴,好!我重新幻想過.....。
      當我默然走過橋頭,
      我感到一陣清風,很爽!超爽!...
      是秋風嗎?
      不是!因已入冬....。
      是寒風嗎?
      不是!因超清爽...。
      啊!是了!...
      就是那笑靨.....那眼眸.....
      還有那纖纖玉指扣,紅唇烈焰誘....。
      輕紗難掩肌膚粉白透...。
      我孤獨流連,
      您卻在橋頭等候...。
      是情牽?還是邂逅?
      此刻!
      我迎著風,沐著雨...
      只知紅塵之上,有您我的腳印,
      我心的確樂透......。

      刪除
    5. 謝謝..哈哈/////////好詩,好詩.............

      刪除
  5. 哈哈哈!.....看Ting Tze寫,正陶醉在意境中!
    卻..........
    唔好意思,Ting Tze!

    回覆刪除
  6. 個個都寫得咁開心。。。
    又幻想得咁快樂。。。
    我。。。
    我。。。
    我點做好呢???

    回覆刪除
  7. 又寫囉,,,又幻想囉,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  8. 有冇機會同蜓子邂逅呢.......Haha....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咳咳。。。
      你唔好唔記得。。。
      佢係生長於一個 封建家庭 裡面呢!!!

      刪除
    2. 唔怕....我會將佢救出呢個封建家庭嘅....你唔好講比佢亞爸知喎.........

      刪除
    3. 哈哈..PEACE,,快D救我,,我受夠了,,這黑暗籠牢,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    4. 我地快D邂逅啦..................

      刪除
    5. 我今日入咗元朗,話唔定邂逅到你架,我地大家都唔知之嘛.....

      刪除
  9. 回覆
    1. 嗯。。蜓算是一個浪漫的人。。

      刪除

【手書我心,謹言慎行,光明正大,不設座號,請勿盗用。】